10 december 2010

Äntligen Fredag!

Efter en vecka som tycks nästan ha flugit iväg så är det fredag. Det känns inte riktigt som att jag fått kämpa med shakerna den är veckan och tur är väll de =) Nu ikväll så ska jag jobba sista passet på sliperiet. Blir vill ett litet test där igen då och stå och spendera en hel kväll vid alla godsaker.
Men det känns inte riktigt lika jobbigt längre, nu känner jag att jag kan sitta med andra när de äter utan att känna mig lika panikslagen och jag har om det nu är möjligt lärt mig uppskatta loka ännu mer än vad jag gjorde innan.
Ha det i åtanke ;) Vill ni smöra för mig, ge mig bubbelvatten eller möjligtvis starka tuggummin =) :D

Imorgon är det lördag och jag har tänkt spendera den dagen med att.... INTE GÖRA NÅGONTING ALLS! Har medvetet undvikit att planera in något och det känns riktigt bra. Ska ligga hemma i övik framför min dator... Knappra lite där, sova lite och dricka mina shaker. Det var ett tag sen jag kunde unna mig och bara göra de.
Eventuellt på kvällen kanske så tar jag mig bort till mormor och morfar för att se hockeyn, ska prata med dem senare idag och se vad de säger.

Snart är det söndag :D Då är det dags för en ny vägning! Ska bli riktigt intressant och se om det har fortsatt gå nedåt =) Har inte fuskat med någon annan maträtt eller godisbit eller nått så jag skulle bli besviken om jag stått still... Men men utifall det har inträffat är det bara köra på.
OM 10 DAGAR OPERERAS JAG!

Nä nu in i duschen och packa ihop de sista grejorna för klockan 15 så tar jag bussen till övik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar