1 december 2010

Dag 3 har börjat.

2 drinkar in på dag tre, är trött idag tror dock inte att de handlar bara om nutriletten utan kan ha och göra med diverse panikdrömmar jag hade inatt.
Det låter hel fjantigt när jag ska återberätta de så här men jag har vaknat flera ggr inatt och varit förbannad på mig själv för jag har drömt att jag ätit som vanligt och skitit i dieten. Som tur är har de bara varit drömmar :-)

Jag vill verkligen klara det här och jag tror inombords att jag kommer klara de här men de tär på krafterna att bygga hela sin dag efter 6 olika tider. När jag ska ta mina drinkar.

Här är mitt dagschema :-)

07.00 första drinken för dagen
09.30 andra drinken för dagen
12.00 tredje drinken för dagen
15.00 fjärde drinken för dagen
18.00 femte drinken för dagen
21.00 sjätte och sista drinken för dagen.

Första dagen tog varje drink mig ca 5-10 min att tvinga i mig 2dl vätska. Nu när jag vant mig vid smak och konsistens så tar de ca 30 sekunder :P dock så måste jag börja jobba på att de ska ta längre tid för jag kommer inte kunna dricka så här fort efter operationen. Men vem vill dricka tapetklister länge när man vet att de går och svepa?

Aja dags att se lite tv innan de är dags att bege sig mot bussen. Åker upp till Övik nu ett par dagar :-)





Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar