19 december 2010

Dan före dan..

Idag var det officell vägning igen och på något konstigt vänster så har jag gått upp lite grann de sensaste 4 dagarna men det är inget som stör mig speciellt. Jag har klarat mitt mål, att under 3 veckors tid endast dricka shake.
Det har varit riktigt tufft ibland och ibland överraskande lätt. Nu börjar jag min sista dag med shakerna för ikväll så läggs jag in på sjukhuset. Det känns både nervöst och spännande.

Nya vikten och den slutgiltiga efter tre veckor på shake är... 140,7 kg!
Total viktnedgång är, 12 kg exakt.

Kommer ordna förmiddagen med att sortera ut det jag behöver från min stora resväska till min lilla ryggsäck som jag kommer att ha på sjukhuset. De enda jag vet just nu att jag kommer lägga i är min tandborste, underkläder samt dator+telefonladdare. Finns säkert en massa annat att lägga där i men de har jag inte kommit på än.
Som tur är har jag en hel dag på mig att fundera över detta.

Nä nu måste jag gå och ta dagens första shake då jag sov förbi den tidigare shaken. Kan bli så när man var uppe och såg film halva natten.

Kommer säkerligen skriva lite mer senare idag då det enda sättet för mig att bli av med nervositet är att berätta om den. =)

Hörs =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar