8 december 2010

Tillbaka från Birsta

Helt otroligt, det är den 8 december och jag är klar med alla julklappar!

Det är nog första julen någonsin som jag är ute i god tid.

Fick lite underliga blickar imorse då vi var på frukostbuffén och jag tog min shake bort till dryckesautomaterna för att fylla på vatten =)

Men som sagt, vem orkar vara planerad när de mesta går att lösa på plats. Har lyckats få nästan helt perfekta shakes idag, var bara den på morgonen som gav mig lite illamående men det tror jag är mer att de är morgon än att jag blandar dåligt.

Nu ska jag bara ta det lugnt hemma hos en kompis ett tag innan jag ska knata ned på jobbet som startar klockan 17:00.


Hittade även en bok på rea där som jag inte kunde låta bli att köpa åt mig själv. =)


Då jag älskar How I met your mother-serien så kunde jag ju inte låta bli att få lite mer Barney Stinson i mitt liv. Han är Awesome ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar