13 december 2010

Vid den här tiden om en vecka är jag opererad.

Finns inte så mycket att skriva just nu, idag så går jag igenom vad jag ska ha med mig till sjukhuset så jag kan packa ihop det.
Åker ned till härnösand imorgon eller på onsdag så jag måste ha med mig allt jag ska ha på sjukhuset då.

Blir mycket att tänka på =) Shakerna går som smort, känns inte alls som ett problem längre, kan ha lite sötsug med jämna mellanrum men nu är det så nära att det finns inget som kan rubba den tanken =)
Ska ta med mig min våg också så jag kan väga mig på söndagen innan operationen så jag får en slutsiffra vad nutriletten har gjort =)

Kommer säkerligen vägas på sjukhuset också men vill se hur det ändras på samma våg hela vägen =).


Några förslag på saker som kan vara bra att ha på sjukhuset?


2 kommentarer: