2 december 2010

Vilken härlig segardag.

Hade såna planer som jag skulle göra idag, fixa alla julklappar, plocka i ordning på mitt rum och bara känna mig nöjd med allt ^^.
Hittils har det blivit att jag gått upp på övervåningen för att dricka mina drycker sen har jag genast gömt mig nere på mitt rum igen ^^.
Har sett två säsonger av "Hung" :D Faktiskt ganska rolig serie, dock så förväntar jag mig att han när som helst ska skjuta någon då jag kopplar Thomas Jane så starkt ihop med hans roll i "The Punisher".
Aja serien var bra och jag hoppas på en tredje säsong då jag tycker den lämnar en del lösa trådar..
Snart dags för shake 4 idag. Sen blir det in till stan och jobba ikväll, eventuellt blir det filmkväll med några kompisar. Måste komma ihåg att köpa starka tuggummin till de mot sötsuget som säkert kommer bli när de äter något gott till filmen ^_^
aja hörs =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar