2 december 2010

Wow... Helt plötsligt så har dag 4 också gått :P

Nu är det bara 18?! dagar kvar till min operation. Det kan låta länge men för mig så känns de som typ imorgon.

Den 7 december ska jag på Sundsvall sjukhus för narkosbedömning. Känns faktiskt riktigt härligt att få komma dit. Var orolig för just sövningen förut men nu har jag suttit och läst in mig riktigt ordentligt på denna awesome sida: http://www.viktop.se/, rekomenderar den till alla som är intresserad av en operation.

Där märkte jag ganska snabbt att jag är inte den enda som varit orolig för sövningen då det är största risken för oss tjockisar också, vi ska tydligen ha en tendens att bli väldigt svårväckt efter narkos och det är visst inte så nyttigt.


Men där fanns de flera bra trådar som berättar att de allra flesta inte märker när de sövs, de är inte som en vanlig sömn utan mer som när man däckar på fyllan ;) Drömlös värld ^^ :D

Så jag är helt övertygad om att de där kommer ordna sig för mig också =).


Imorgon börjar dag 5!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar