11 januari 2011

Ännu en matbild + en välmående Ante =)



Idag är jag riktigt förvånad, så trött som min armar var igår kväll så kunde jag svära på att jag skulle få träningsvärk eller iaf känna mig slut idag.


Men ICKE! Har varit förvånandsvärt pigg idag och uppe i varv. Tror det har att göra med mina nya frukostar.


Innan så åt jag fil till frukost vilket tog snabb tid att förbereda och åts relativt snabbt i mina mått mätt. Nu mer så är det knäckebrödsmacka + stekt ägg samt ett glas juice som gäller.


Det gör att min frukoststund tar ca 40 min totalt och på den tiden har jag hunnit vakna till så även om jag går ned och lägger mig igen sedan så somnar jag inte om utan det blir mer att jag ligger och drar mig.


Så idag har jag både hunnit med att äta mina måltider på utsatta tider, dammsuga och laga middag till familjen. Detta trots att jag bara varit igång sedan 12. Fram tills dess befann jag mig nere i mitt rum.




Måste ju slänga upp en bild på middagen också, eller två blir det för det blir en på min syster som hade oturen att hamna på bild :P

<-- Notera min portion (Ante 130+kg)


Linda (liten plutt på 150cm) --->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar