21 januari 2011

En otroligt skön promenad.

Tog mig efter många om och men iväg på min promenad och jag kan lätt säga att när jag kom tillbaka känner jag mig som en helt ny människa. Jag förstår inte varför man inte rör på sig oftare?!
För det är ju inte så att jag är någon speciellt aktiv människa, jag älskar att ligga i sängen eller hänga framför datorn hela dagarna. Men man blir ju så förslöad. Efter en dag vid datorn så känns ju hjärnan som deg. Nu känner jag mig pigg och fräsh.

Jag har ändrat mig. Jag tänker åka in till stan och träffa några vänner.
Ni som läser min blogg måste ju börja tro att det är det enda jag gör, fikar på stan.
Men så är det ju inte, det handlar snarare om att de är det enda som kroppen riktigt orkat med under sjukskrivningen. På måndag börjar jag att jobba igen och då blir det en helt annan vardag helt plötsligt. Känner mig spänd på att se hur kroppen reagerar på att börja jobba heltid igen.
Hittils så har jag kunnat slöa omkring fram till lunch utan problem. Tror säkert att det kommer ta några dagar innan man kommer in i rätt fart igen. Kan säga att det ska bli otroligt skönt att jobba igen.
Det blir ganska långtråkigt att inte göra något alls på dagarna. Så imorgon bär det först av till Timrå för att gå publikvärd på MODOs match där och sen hoppar jag av på hemvägen i Härnösand.

Nu måste jag göra mig i ordning för att spendera eftermiddagen på stan, ikväll blir det Tacos till middag för första gången sen operationen. Spännande...

Hej svejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar