15 januari 2011

Nej jag har inte avlidit eller slutat blogga^^

Kände jag måste gå in och meddela att jag inte lagt ned bloggandet eller något nu när jag inte bloggat på ett par dagar, det har helt enkelt inte hunnit hända så mycket nytt som har varit värt att blogga om =)
Imorgon är det vägning igen så då får jag se om det har blivit något nytt resultat. Dock så känns det lite som eftersom jag rasade så otroligt mycket förra veckan att jag isåfall har stått still den här veckan eller bara gått ned lite grann.
Kan inte förvänta mig samma resultat vecka på vecka.

Hade en utrensning på gamla för små kläder för någon dag sen och jag vart glatt överraskad över hur många klädesplagg jag faktiskt kunde ha =) Sen var det en hel del knappt använda kläder som jag snart kan ha =) Så de har hängts in i garderoben och hänger där och väntar på mig tills jag kommer i dem. Det är så himla skönt att allting går åt rätthåll just nu.

Igår var jag ut för första gången sen operationen, åkte in på Harrys där det var fullt med folk. Drack bubbelvatten hela kvällen, nog för att läkarna sagt att jag kan dricka lightprodukter också men de tänker jag hålla mig från så länge jag bara kan.
Socker i stora mängder som exempelvis i läsk tänker jag helt hålla mig ifrån först och främst tills jag träffar läkarna på återbesöket sen kommer jag inte överdriva intaget av det efter heller då jag äntligen har blivit av med mitt sötsug.
Klarar mig väldigt bra på den mat jag äter just nu och på att dricka vanlig mjölk samt bubbelvatten om jag vill ha något med kolsyra i.

Tur att jag inte är tidningsskribent för jag märker att jag är helt värdelös på att ha en rödtråd i mina inlägg =)

Hörs imorgon då de är dags för vägning =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar