24 januari 2011

Snart dags för första arbetsdagen

Nu är det snart dags att promenera iväg på första arbetsdagen efter operationen. Känns riktigt bra måste jag säga, först ska jag bara käka :) Det blir pasta och köttgryta idag till både lunch och middag :-)

Kan även berätta att jag fick ta fram sylen och göra ännu ett nytt hål i skärpet idag :-)
Några hål till och jag ska investera i ett nytt skärp.

Nu har nya målet kört igång, nästa målvikt är 122,7 kg. Dit är de 7 kg. När jag gått ned så mycket så har jag gått ned totalt 30 kg! Det skulle vara en fantastisk känsla.
Måndag idag, sköta måltiderna och hålla igång med promenaderna så ska det här bli en riktigt bra vecka :-D



Måste avsluta en bild på
Peter the Great!

Hörs hårdrock

Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar