21 januari 2011

Vad ska man laga till lunch?

Sitter här vid datorn och har ännu inte fått på mig ett par byxor trots att jag varit vaken sen klockan 08.00.
Var sugen förut på att åka in till stan men den energin är borta. Istället så blir det nog en dag med lite plockandes på rummet, en promenad till affären så jag får röra på mig lite grann och en kväll framför datorn.
Känner jag mig själv rätt så är det här något som kan ändras väldigt fort då kvällen närmar sig och utgångsådern börjar pulsera.

Om 50 minuter är det dags och laga lunch och jag har ingen aning överhuvudtaget om vad jag ska laga, tror jag ska spana lite recept på nätet. Har ni några förslag så kan ni ju alltid kommentera =)








Nu blir det nog spela lite Mötley Crüe innan man tar tag i dagen på allvar.








På återseende =)

3 kommentarer:

  1. våfflor! :D det äter jag till lunch typ varannan dag ;) fast det är ju inte nyttigt direkt, hihi...annars brukar det bli havregrynsgröt, vilket inte är fullt lika roligt.

    SvaraRadera
  2. Hihi ja, våfflor hade ju varit gott om det inte hade varit så himla sött xD Tål inte mat med för mycket socker i. Då blir jag yr och matt...

    Men havregrynsgröt är ju ett bra förslag ;)

    SvaraRadera
  3. yr och matt? av socker? shiit va trist, men det kanske är det som är poängen också efter din operation... men du kan ju äta EN liiiten våffla ;) hihi

    SvaraRadera