8 februari 2011

Jag är med i radio?! Hur gick de till?

Idag så blev jag intervjuad av Sveriges Radio Västernorrland angående ett reportage om just gastric bypass operationer. De hade hittat mig och min blogg och ville ha med min historia i reportaget. En historia som blev ganska snevriden tror jag. Det var inte så att de ställde konstiga frågor eller så utan snarare sättet de ställde dem på. Killen som intervjuade mig fick mig att låta som ett offer. Som om jag typ varit med om ett krig eller något. Köpte inte riktigt det och försökte även förklara för honom att jag inte varit så psykiskt förstörd innan operationen som han verkade tro.
Men men på det stora hela så blev det bra iaf och jag hoppas att de även låter bra på radio och att de inte verkar som att jag är värsta freaket eller nått :P.

Den som är intresserad av att höra mig berätta om min historia i radio kan ju lyssna på P4 västernorrland i programmet "Efter tre" på måndag. Enligt honom skulle det sändas kring 15.30.

Jag lovar att är de snevridet så ska jag skriva ett inlägg som handlar om just min historia och hur jag tog mig från en pizzaslukande tjockis till en liten mindre tjockis som är påväg åt rätt håll ^^. Kan ju inte säga smal än men de kommer det också ;)

Äh, jag kommer nog skriva en sån historia ändå, jag gillar att berätta saker. Är nog lite egenkär egentligen.

Ha de bra!

3 kommentarer:

  1. Tjo, när var det egentligen? Hittar inte, kollat 15-16.

    SvaraRadera
  2. Det är på måndag, hade missat att skriva det från början =)

    SvaraRadera
  3. P4 med andra ord... Spännande.. Minns du vad han som intervjua dig hette?

    SvaraRadera