24 mars 2011

Hassela-la-la

Sitter på jobbet och har nedräkning på timmarna. Slutar klockan 17.00 idag och då drar jag med jobbet till Hassela för en helg med skidor, party och gott sällskap. Kan det bli bättre?
Känns hur bra som helst att jag faktiskt inte är det minsta orolig inför helgen. Jag är helt övertygad om att skidåkningen kommer att gå skitbra, även om jag säkert blir trött i kroppen. Hade det varit för ett år sedan hade jag nog siktat in mig på att vara eldvakt eller något då kroppen inte pallat av att åka skidor.
Men nu är det andra bullar!
Lite spännande är det också att jag totalt glömt bort att smygväga mig som jag brukar så det ska bli intressant och väga sig på måndag som det blir den här veckan då jag inte kommer vara hemma på söndagmorgon. Drömmen skulle ju givetvis vara om jag var nere på 115 samt något hekto men vi får se vad det blir.
Nu ska jag fortsätta jobba samtidigt som jag sitter och nynnar.... Hassela-la-la....

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar