14 mars 2011

En dag i Övik.

Just nu så ligger jag i min säng i Övik. Jag har varit här uppe över dagen idag för att packa ihop mina saker inför flytten. Det ska bli väldigt skönt att flytta. Jag ha varit bortskämd nu under tiden jag bott hemma efter operationen då jag sluppit de värsta vardagssakerna som att handla, städa osv. Det har gjort att jag kunnat satsa helt och hållet på min träning och kosthållning efter operationen.
Nu har jag kommit in i den positiva spiralen där jag går ned i vikt som jag ska och jag mår bra. Nu är det dags att bli vuxen också. Ska bli riktigt skönt att fixa och dona i sin egen lägenhet. Nackdelen är att jag nu bara kommer att ha 500m till jobbet då jag får hitta en slinga som jag ska gå till så jag inte tappar den dagliga träningen nu när jag kommit igång.
Den 1 april flyttar jag in och jag kan knappt vänta tills jag är där.

Nu ska jag sova, tidig kväll ikväll då jag ska upp tidigt för att hinna förbi och lämna blod innan jag ska ta bussen till Härnösand.

Hörs hårdrock!


Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

2 kommentarer:

  1. Om vi ändå ska börja gymma så kan jag ju passa på att följa med dig på några fler promenader också (peppa, peppa, peppa!)

    Vem är din favoritallergiker?! ;D

    SvaraRadera
  2. Det finns bara en favoritallergiker!
    Du ska få en jordnöt i present av mig =) :D

    SvaraRadera