16 mars 2011

Läkarbesök check!

Hej kära vänner.

Nu har jag varit på mitt återbesök på sjukhuset. 300:- för 5 minuters samtal.
Men det var en bra läkare. Vi kom överrens om att jag inte svälter mig själv och att jag går ned i vikt som jag ska. Jag ska fortsätta äta mina otroligt manliga vitaminer samt fortsätta äta regelbundet.

Nu har det även bestämts, jag ska pröva alkohol. Första gången blir dock hemma kan jag säga :-). Sedan så fick jag klartecken att jag får börja styrketräna fast han sa även att jag inte fick ha för höga förhoppningar.

Angående svimningskänslorna så kan jag se i fram emot att dras med dem resten av livet då jag kommer att ha konstant näringsbrist.
Inget som jag lider av nämnvärt.

Sen var jag förbi Birsta också. Var in på carlings och hittade en grymt snygg jacka. I storlek XL!!! Men jag hade inte råd med den nu. Senare kanske. :-)

Så gym imorgon innan jobbet. Sen får vi se :)






Haha jag ser fortfarande förjävlig ut på kort. Dock så är det en mindre version som gör de.


Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

2 kommentarer:

  1. Vad är det för vitaminer du måste äta?
    Anna K

    SvaraRadera
  2. Det är "Multivitamin Stark Kvinna". Inte den manligaste tabletten att köpa där på apoteket. Tydligen så innehåller den mer järn än vad den manliga motsvarigheten innehåller och jag behöver det.
    Jag äter även losec för att motverka magsyra samt en tablett som innehåller b12 då kroppen inte tillverkar det av sig själv.

    SvaraRadera