17 mars 2011

Seg träning på gymmet.

Precis som läkarna förutspått och jag känt av. Jag har tappat ALL styrka. Jag hade försökt att ignorera tecknen. Det gjorde att jag gick ut alldeles för hårt på gymmet. Efter andra övningen var alla reserver tömda och resten av passet så kändes kroppen som gummi. De enda riktiga träningen jag fick ut var ett skönt magset och ett pass utfall.
Nu sitter jag här och käkar kycklingsallad. Förhoppningsvis känns det bättre efter handbollen ikväll.
Jag har smygvägt mig litegrann den här veckan och som det ser ut nu så går det mot en plusvecka. Inte vad jag önskat medtanke på att det är dags för nya bilder på lördag. Skärpning!




Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

2 kommentarer:

  1. Heja heja!!
    Carro

    SvaraRadera
  2. Kör på med hemmaprogramet ska du se att det går bättre om några veckor. Formen är inte gratis, kostar svett å träningsvärk.
    Mamma

    SvaraRadera