18 mars 2011

Träningsvärk

Efter gårdagens gympass och handboll så känns det i kroppen idag. Dock så var det mer uppfriskande än jag trodde att ta en promenad till jobbet. Man vaknar till. Funderade på det medans jag gick. Nu när jag flyttar och får min lägenhet bara 7 min från jobbet så måste jag ju komma på en annan väg därifrån än raka vägen för annars kommer jag att både tappa mina promenader till och från jobbet samtidigt som jag inte vaknar till lika härligt som jag gör idag.
Ikväll så blir det sliceparty hemma för lillebror som fyllt år. Det ska bli intressant hur det känns att komma hem från jobbet småhungrig och mötas av en massa barn med pizza. Lite frestande kommer det nog att bli men jag överlever nog.

Nu är det dags att jobba.

Hörs hårdrock =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar