18 april 2011

Fy fan vad onyttig jag har varit idag.

Idag vet jag inte alls vad som hänt, jag käkade potatisgratäng och kött till lunch vilket är helt okey men nu ikväll har jag ätit salamikorv och druckit öl med några kompisar. Fan, sånt kan man göra på helgerna, jag har inte tid att göra sånt om jag ska under 100kg. Imorgon är jag ledig, då ska tvätta och städa här hemma i lägenheten, sen ska jag fan i mig ut och gå. Förkylningen hindrar mig från att träna ordentligt men den hindrar mig fan inte från att röra på mig... Så ni härnösandsbor som läser bloggen kan ju höra av er imorgon så tar vi en lång härlig promenad. Det behöver jag.

Nu är det fan skärpning, är livrädd att hamna i gamla banor igen. Njuta får man men man kan fan göra de på helgen.

Ante out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar