5 april 2011

Snabb uppdatering

Lookin good!
Snabbuppdatering efter träningspasset.
Jag har kört:
Mage 2 övningar.
Bröst 1 övningar.
Ben 3 övningar.

Nu känns det toppen!

Eftersvettas lite, ja jag svettas av det där lilla. Sen käka innan det blir en snabbdusch och tillbaka på jobbet.
Om Allergo har ork så blir det gymmet imorgon innan jag börjar kvällspasset på kvällen.
Jag vet, typiskt mig att sätta pressen på någon annan men det blir så mycket roligare när man gymmar med någon än om man gör det själv.
Men jag tror vi tar och bestämmer oss nu så jag får göra min tatuering någongång.
IMORGON ÄR DET GYMMET.

Ser nästan fram emot 20 min på crosstrainern. Har som en hatkärlek till den...Tycker den är hemsk men samtidigt så älskar jag den när jag just är klar för jag vet att jag verkligen fått en genomkörare.

2 kommentarer:

  1. du får gymma med mig nån dag då du kommer upp till the big city :)

    SvaraRadera
  2. jag vill också har min tatuering snart men tycker du kör på jätte bra! och som sagt du och jag måste iväg och simma någon dag, kan ju inte svika dig hur många gånger som helst:D

    SvaraRadera