5 april 2011

Ordbajseri

Sitter hemma på långrasten från jobbet. Tog mig inte iväg och simmade något men jag har just bytt om för att köra lite hemmaträning istället.
Jag har hittils bara tittat på film och tagit de lugnt så det är dags att jag gör något nyttigt. Börjar jobba igen vid 16.15 sen blir det att jobba nonstop tills 20.30.
Fortfarande har jag inte smällt att jag gått ned över 40kg. Men samtidgt så har jag anpassat mig väldigt snabbt, från att ha varit lat och orkeslös så är jag nu inte alls främmande för att pröva något nytt och kommer någon med ett förslag så leverar jag garanterat fler JA än Nej.
Det känns otroligt skönt att känna av den inställningen.

Jag vill pröva nya saker. Jag vill pröva sånt jag inte gjort förut. Jag vill göra det nu.

Än av de sakerna jag skulle vilja prova!

1 kommentar:

  1. Hm.. Men inte mitt helgförslag. Där blev det minsann nej. Hur ska detta tolkas...

    SvaraRadera