5 april 2011

Argh... Mitt ärr värker.

Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan och jag är på ett strålande humör. Allting känns så jäkla bra just nu. Det enda som stör mig är att jag har en småhuggande smärta koncentrerat just nu på det nedersta av mina ärr på magen. Antingen så var min läkare Voldemort eller så sträckte jag magen då  jag pendlade med benen vid magträningen tidigare idag. Det är ju inte så konstigt att muskeln är lite känslig då den nyligen hade ett hål rakt igenom den. Blir det värre får jag kolla upp det men jag tror inte det ska vara någon fara.

Imorgon blir det som sagt gymmet innan jobbet, ska ta och ringa bästaste Allergo och kolla om hon ska med. Annars blir det som sagt en ensam dejt med crosstrainern.

På lördag får jag min bokhylla från Övik, äntligen. Sedan så är det bara gardiner, gardinstänger och mattor samt ett soffbord som är kvar att fixas innan lägenheten blir ett hem. Kan dock säga att jag redan nu trivs toppenbra!

Näe, dags att springa och ta tabletterna samt borsta tänder så det är bortgjort för att jag känner att det blir en tidigkväll ikväll.

Hörs hårdrock.

2 kommentarer:

  1. Äter du mer när du tränar så mycket?

    SvaraRadera
  2. Det gör jag inte. Läkaren varnade mig för att äta för mycket i samband med träning. Sen kan jag inte direkt äta större portioner än vad jag gör för då kräks jag. Jag håller mig till de matschema jag har, resten litar jag ska finnas som reserver i fettet vilket de fortfarande finns en del av.

    SvaraRadera