15 maj 2011

Är det redan över? aka Sveriges fetaste tjockis...

Jag gick upp i vikt den här veckan.. Ja ni läste rätt jag gick upp i vikt! Vågen stannade på 107.6kg. Fy fan vad värdelöst allt känns nu.. Jag tycker att jag kämpar men jag kämpar inte tillräckligt hårt. Jag tänjer på gränser hela tiden... Gränser jag måste ha där för en anledning...
Just nu skulle jag bara vilja ge upp allt och beställa en pizza och en stor Cola... Men jag får inte göra det. Jag kan inte göra det. Jag kan omöjligt gå tillbaka till mitt gamla liv helt..
Nu ska jag köra en vecka till här.. Som bloggnörd dessutom. Allt för att hjälpa mig själv.
Ska dela med mig av så många måltider som möjligt här på bloggen. Bara för att jag ska visa mig själv senare exakt vad jag äter..

Just nu är jag Sveriges värdelösaste människa men jag vill upp ur det här träsket... Frågan är bara hur jag ska lyckas... Nu är gratisviktnedgången över... Resten måste jag göra helt själv även om jag kämpat innan....


Sveriges fetaste tjockis

6 kommentarer:

  1. Men älskade vän, du tränar! Muskler väger mer än fett. De är förmodligen därför du har gått upp för att du har börja få muskler! :)

    SvaraRadera
  2. Kom igen Ante du klarar det här och ur motgångar föds det större framgångar :) Du är så duktig så att det räcker och blir över! Fortsätt att kämpa!! Du är ju hur duktig som helst!

    Stor kram!
    Martina

    SvaraRadera
  3. Fokus,varje dag är vad som gäller för oss tjockisar. Tänj inte på gränser och fundera över hur många kalorier du dricker.
    Anna K

    SvaraRadera
  4. Det här klarar du Andreas!

    SvaraRadera
  5. Riktiga män väger över 100 kg! Och det är inte kilona som räknas utan den egna självkänslan

    SvaraRadera
  6. Kämpa Andreas, det är inte slut än! ;)

    SvaraRadera