19 juli 2011

Nej nu behöver vi lite struktur här!

Nu är det dags för lite struktur här med bloggandet.

Jag har inte bloggat på sistone och det har påverkat allt annat också. Livet har tappat sin struktur.
Men nu är mina tre veckor semester över från jobbet, allvaret har sprungit ikapp mig och det är bara några få månader kvar tills min träningsvecka i Portugal. Där måste jag vara iform annars kommer jag skada kroppen redan andra dagen.

Imorgon bitti körs det igång med att bege sig till Härnösands Simhall och köpa sig ett gym/simkort. Inleder imorgon med att simma innan jobbet. Behöver en skön genomkörare av hela kroppens muskler med lite konditionsträning och där är simningen perfekt.
Förhoppningsvis får jag sällskap av min partner in crime också.

Vikten ja, den har gått åt rätt håll iaf. Jag har tagit mig ned en bit under hundra strecket nu och är nere på 95,4 kg vilket känns toppen. Nästa stora mål är att ta sig ned till 92,7kg. Då har jag gått ned totalt 60kg vilket skulle vara ett oerhört steg för mig.


Nu blir det att fortsätta jobba och sedan så blir det uppstigning imorgon för att fortsätta resan på
                               "Mitt nya liv nr: 1337!"



1 kommentar: