2 augusti 2011

Simhallen och lite shopping aka 5 jeans storlekar

Var ju som sagt och simmade med Victor idag. Det gick riktigt bra, men blev ett lugnare tempo än igår. Men alla 46 längder samlade vi ihop och det kändes riktigt skönt efteråt när man satt på uteservingen för lunch.
Sen blev det lite promenerande på stan och jag ville titta på shorts som jag sett på rea.
Den lilla trippen slutade med en hel del shopping: 

1 par nya skor
2 pack sockar
1 T-shirt
2 par shorts
2 par kalsonger
2 par linnen 
1 kavaj
1 par jeans i storlek 36!? Nu har jag gått ned från storlek 46 till 36 i jeans. Känns helt otroligt måste jag säga..

Skönt med lite nya kläder i rätt storlek. Nu får jag inte minska jeansstorleken för snabbt här för jeansen var dyra :P

Nu blir det vilodag imorgon sen ett sista pass på torsdag innan de blir vila innan tävlingen på söndag :)
Med vila menar jag ingen simning eller styrketräning. 
Den som vill ta med mig ut på en och annan promenad är så välkommen :)

Nu blir det att röra sig tillbaka på jobbet :)

1 kommentar:

  1. Hihi tur att jag hjälpte dig med dom fina shortsen

    SvaraRadera