18 september 2011

Löpningen genomförd

Sitter i soffan hemma hos mamma i Övik och tittar på tv.
Kroppen känns förvånandsvärt bra.
Jag tog mig igenom banan levande :)
Det var riktigt roligt när man tänker på det i efterhand. Under själva loppet var det mer, "Jag tar bussen hem, varför gör jag detta? Du är tjock, hem och spela tvspel istället."
Kort sagt så var inte humöret på topp men igenom det hela tog jag mig och nu är jag istället taggad på mera.



Om tre veckor åker jag till Portugal på en träningsvecka. Det kommer förhoppningsvis bli en otrolig upplevelse.
Fram tills dess måste min träning och mitt fokus vara på topp.

Det är nu det gäller.
Så här långt så har mitt nya liv fungerat bra. Nu börjar vikten stagnera och varje hekto blir en kamp.

Nu kör vi.



Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

2 kommentarer:

  1. Nu e jag opererad.
    Olivia, göteborg.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt :) Tveka inte att ta kontakt med mig antingen på facebook eller via mailen om du har några frågor =)

    Lycka till mot DITT nya liv!

    andreas_wallin89@hotmail.com
    Andreas Wallin

    SvaraRadera