17 januari 2012

Morgonpromenad

Efter att slitit halva natten med att försöka ändra bloggdesignen för att slutligen ge upp och erkänna att jag är sämst på allt inom de ämnet så var jag rejält trött imorse. Hade satt som mål för mig själv att kliva upp vid 07.30 för att gå en promenad.
Lyckades snooza till 09.30 innan jävlar anamat fick grepp om mig och jag slet mig upp.

In med musiken i öronen, har gjort en ny pepplista som jag tänker spela sönder nu ett tag.
Ni hittar den här -> Power2You.
Varning för grymt mixad musiksmak,

Skrapade ihop två 30 minuters promenader med en paus för frukost hemma hos pappa när jag ändå passerade. Alltid trevligt.

Nu sitter jag här och mumsar ceasarsallad för andra dagen irad men vad gör de när de är så sjuuukt gott?

Dags att slänga sig in i duschen och göra sig i ordning för dagen. Jobb till 21.15 och styrketräning imorgonbitti.

Till helgen blir det Åre och längdskidor inför Fabriksloppet den 18 feb. Spännande.

Mitt försökt till en ny header. Gick åt h-vete. Förhoppningsvis kan min kära vän M hjälpa mig ikväll  ^^

2 kommentarer:

  1. Måste bara säga en sak...WOW! Jag är grymt imponerad! :D (såg din länk på fb xD )

    SvaraRadera
  2. Samma kille inombords med samma värme du alltid haft.. men utvändigt känner jag inte igen dig längre.. Damn vad fin du blivit.. Eva (styv faster eller vad är jag?)

    SvaraRadera