11 maj 2013

ICA Loppet - inför

Nu är dagen här, sommarens första utmaning, ICA-Loppet 21 km går av stapeln.
I skrivandets stund har jag just passerat Härnösand påväg ned till Sundsvall.

Fjärilarna i magen finns där och om två timmar går starten. Det här blir även de längsta jag sprungit i år, de längsta hittills har varit 15 km på löpgruppen, innan dess så var det Lidingöloppet på 30 km som var mitt senaste långlopp.

Jag har ingen aning om hur min form är annat än att jag är taggad. Jag kommer göra mitt bästa för att inte gå ut för hårt men samtidigt så måste jag köra tillräckligt hårt för att hålla tempot genom hela loppet.

Jag kör på imodium idag för att försöka förhindra magen från att krascha, den brukar som jag berättat tidigare krascha så fort jag pressar mig lite ovanför min förmåga.

Önska mig lycka till, idag så är de stora testet inför sommarens alla tävlingar.

- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar