1 december 2010

Dag 3 avklarad.

Sådärja nu har man klarat av de tre första dagarna. De första tre som jag trodde jag skulle vara svårast. Hittils har det fungerat förvånadsvärt bra och kroppen har börjat vänja sig vid de fasta tiderna. Har varit precis lagom mellan måltiderna.

Tror att jag kommer fortsätta köra de här tiderna efter operationen också jag tycker att de fungerar bra.

Imorgon så blir det en dag på stan med lite julklappshopping innan jag ska på Sliperiet och jobba.

Det är skönt att sitta vid sin egen dator och skriva också, annars har de varit via farsans laptop eller min iPhone.

Nä nu är det dags och se lite tv-serier innan jag faller av stolen av trötthet :P Brukar hända där kring 00:00.


Imorgon är det dag fyra och det är bara att köra på i samma rikting som jag börjat så är jag säker på att de här kommer bli skitbra.


btw

Även om de är sockerfria tuggummin så se till att köpa starka, så fort man köper "goda" tuggummin så kommer sötsuget efter annat, kan kännas självklart men jag gick på den niten iaf.


BIG NO NO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar