14 december 2010

Nedräkning :-) Bara 5 dagar kvar nu :-)

Så har jag gått och lagt mig och där med satt punkt för den här dagen :-)
Jag är nere i Härnösand nu och här kommer jag att vara tills på söndag då jag läggs in på sjukhuset i Sundsvall.
Jag börjar känna mig mer och mer nervös, har ju säkert och göra med att de närmar sig. Ikväll när jag skulle ta sista shaken så kände jag doften av hemgjorda biffar som stod och kallnade på spisen, tanken flög genom mitt huvud att jag på söndag skulle äta något gott för att belöna mig för den här tiden, ilsken på mig själv slog jag bort tanken.
Tiden med mat som belöning är förbi, jag ska klara det här hela vägen!
Min belöning kommer vara ett LÄTTARE liv och att kunna köpa snygga nya kläder. De är sånt jag måste se framför mig!

Nu är det godnatt :-) imorgon så är det en ny dag och sen efter de så kommer jag jobba tre dagar och vips så är det söndag!



Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar