15 december 2010

Ovanlig känsla och vara frusen...

Tror min kropp riktigt märker av att jag gått på en annan diet i snart 3 veckor.

Tidigare så har det kunnat varit riktigt kallt ute men när jag väll kommit in i värmen så har jag blivit varm fort.

Nu har jag varit frusen av mig i flera dagar främst fingrarna och benen.

Vet inte om det har att göra med att jag gått ned lite i vikt men då jag fortfarande har mycket kvar som borde värma så kanske det har och göra med den väldigt ensidiga kost jag fått i mig under de här veckorna.

Förhoppningsvis så blir det här annorlunda när jag kan börja variera måltiderna igen. Jag har inte ätit ett varmt mål mat på snart 3 veckor nu, känns helt sjukt. Inte tuggat något överhuvudtaget på 3 veckor. Det har verkligen varit en aha upplevelse.

Men nu är det inte alls långt kvar. På Söndag läggs jag in, ska bara jobba i tre dagar först =) Känns som de tre dagarna kommer att flyga förbi =)


Näe nu ska jag försöka få i mig lite te tror jag. Det skulle värma gott =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar