16 december 2010

Tjuvvägde mig inatt. Glatt överraskad!

Vet att man inte ska väga sig nattetid då det inte visar en korrekt siffra men de gav iaf ett hum om hur det kommer se ut på söndag när det är dags att väga sig på riktigt igen.
I natt så visade vågen 139,4.
Det skulle isåfall betyda att jag gått ned 3.1 kg på 3 dagar =) Känns riktigt bra, jag skulle isåfall ha gått ned totalt 13.3kg!
Men som sagt, det här var en inofficellmätning för att bosta självförtroendet lite då jag hade ett riktigt sötsug igår =)
Så hittils är den officella siffran -10.1 kg =)
Men jag längtar tills på söndag och att få se vad vågen visar då =)
Dock så har jag nu ökat från 6 påsar till 7 påsar om dagen nu för att kroppen inte ska vara tömd på energi när det är dags för operation.

Idag är en bra dag!

2 kommentarer: