16 december 2010

Så har även torsdagen passerat =)

Precis som jag trodde så flög även den här dagen bara förbi, bra gick de på jobbet också =)
Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar och sen är det dags för inskrivning på sjukhuset, helt sanslöst vad jag längtar. Längtar mer tills på måndag än vad jag gör till julafton.
Har insett att jag under själva julafton mest kommer ligga och ha ont medans resten av släkten äter gott och ser framemot julklappar m.m. Fast det är det helt klart värt :D
Fick även hit min låtsaspappas bärbara dator idag, ska ha med den på sjukhuset. Det blir bra att kunna blogga och surfa samt se lite film på en dator även om de går bra att göra via iphonen också. =)

Får se om jag skriver ett till inlägg när jag går och lägger mig eller om vi hörs imorgon igen. Börjar 07,45 imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar