5 december 2010

Vägningen är avklarad. 6,1 kg på 7 dagar :D


Jajamän idag stod vågen på 146.6 kg!

Inte alls illa för en veckas jobb tycker jag =). Medveten om att det går snabbast första veckan så har jag nu som mål att vara nere på 140kg innan operationen. Dit är det 15 dagar. Det borde gå. Fast precis som innan så är mål nr 1 att hålla nutriletten hela vägen utan fusk vilket jag stolt kan säga att jag grejade första veckan.


Nu blir det packa väskan och åka ned till h-sand för att jobba på com hem mån, ons och tors. Skönt tycker jag då dagarna går mycket fortare när man jobbar.


Sen inte att glömma narkosbesöket i s-vall på tisdag. Det ska bli riktigt kul att få höra all information runt omkring operationen.


IDAG ÄR EN BRA DAG!

1 kommentar:

  1. Stolt som fan :D Vill med tappa så mycket och en lite till under samma period <:

    SvaraRadera