5 december 2010

En lugn lördagskväll avklarad.

Har som sagt jobbat på Sliperiet ikväll igen och det flöt på väldigt lugnt, var några som spelade mellan 17-19 sen därefter så var de lite besökare och kvällen ägnades åt tv-tittande.
Dagens shaker har gått lysande, inga problem.
Har märkt att jag blivit lite skrämd då jag blandade en shake dåligt igår varav jag fick en mjölklump i munnen som smakade äckel så vågar jag inte riktigt dricka lika snabbt längre.
Vilket är ju bra då jag försöker jobba på att dricka långsamare.
Nu istället så skakar jag shaken extra länge och nästan småsilar drycken in i munnen bara för att slippa någon eventuell degklump som kommer flygande.

Nä nu är det mars i säng, imorgon är det dags att väga sig. Hoppas på att den goda starten fortsätter och vågen pekar på minus.

Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar