4 december 2010

Lördag, dagen då man helst av allt bara vill sova.

Jag kan säga att det var inte fullt underbart att kliva upp klockan 7 idag för att ta första shaken. Drack den sen gick jag raka vägen tillbaka till sängen i väntan på att väckarklockan skulle bli 09.30 och det skulle vara dags för shake nr 2.
Hur många tror att jag stannade upp efter att väckarklockan ringde för shake nr 2?
Inga? Näe bra då är ni inte så dum som jag trodde iaf.
Blev raka vägen tillbaka till sängen även denna gång för att njuta av känslan att somna om. Kan nog vara bland de skönare känslorna. Nu när klockan ringde klockan 12 och det var dags för min "lunchshake" så tyckte jag att nu var det dags att kliva upp.
Så nu sitter man här i shorts och t-shirt för man orkar inte riktigt göra sig redo för dagen än.

Har lyssnat på Mötley Crüe oavbrutet sen jag slutade läsa boken. Så jäkla intressant att höra låtarna när man läst i vilka situationer låtskrivarna var i när de skrevs. Den ena satt i fängelse, den andra hade just överlevt sin andra överdos.
Dr.Feelgood är kanske den bästa låten som de skrev när de för första gången på väldigt länge var helt nyktra, de skrev den efter att gemensamt spenderat en månad på behandlingshem.

Åter igen tillbaka till shakerna så går de lätta att dricka men jag har återigen den där huvudvärken på förmiddagarna som jag fått innan. Ska bli intressant och se hur det går när jag väger mig imorgon. Förhoppningsvis så har något hänt iaf =)
Imorgon har jag hållit på en vecka dessutom och jag känner faktiskt att har jag klarat den så borde jag utan problem klara två till. Det här känns inte så hemskt som jag var rädd att det skulle.
Innan jag började med shakerna så var jag ingen stor kaffedrickare. Kunde ta en kopp ibland, men då var det oftast mer för sällskapet än för att jag var sugen. Nu tackar jag nästan aldrig nej till en kopp då det är en fantastisk känsla att få något varmt i sig.

Längtar också tills på tisdag då jag ska till narkosbedömningen och får då höra allt runt omkring operationen. När jag ska vara där och vad jag ska ha med mig osv. Ska bli kul och få veta lite mer, just nu vet jag bara att jag kommer opereras någon gång under måndagen den 20 december.

Nä nu har jag ordbajsat klart, nu blir det lite tv-serier på datorn innan man ska göra sig klar för att åka in till stan och jobba, jobbar 17-01 idag också.

Hörs hårdrock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar