21 december 2010

Vaknade upp piggare än vad jag vågat hoppats på.

God morgon allihopa, jag har varit uppe ett tag. Idag så kan jag promenera runt själv och slipper fråga någon sjuksköterska att övervaka mina toalettbesök osv.
De gånger jag har ont är när jag ska göra något där jag måste spänna magen, lyfta något lite tyngre, häva mig ur sängen m,m. Allt annat fungerar toppen.
Har börjat dricka vatten nu, dock med tesked. Då jag inte vågar stressa med rädsla för en reaktion i magen så har det bara blivit 5-6 skedar nu hittils idag. Men jag tror jag kan öka upp takten då magen verkar reagera helt okey.

Nu ska jag ta mig en liten vandringstur ut till dagrummet och tillbaka, man blir så stel när man inte får röra på sig. Sen hoppas jag att jag får träffa min läkare idag. Har inte träffat honom sen han skar i mig. Kan bli kul och höra hans bedömning av mitt tillfrisknande. =)

Näe nu ska jag borsta tänder =) Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar