4 januari 2011

Det gäller att prova nya blandningar.

Blev en lite annorlunda middag idag men jag måste säga att den var riktigt god.
Det blev hemlagad potatismos med tonfisk och en liten klick mjukräkost. Det låter annorlunda men det blev riktigt riktigt gott när man blandade ihop det. Det blir mycket fisk just nu när man är på purestadiet. Imorgon ska jag laga pressad potatis och ugnskoktlax som jag får improvisera lite med kryddorna på. Tror det kan bli riktigt gott det med.


Tyvärr förlorade MODO idag men det är bara att ta nya tag så vinner vi på torsdag då vi möter Luleå borta. Alla poäng är viktiga just nu.


Näe nu ska jag surfa vidare innan det blir dags att sova, imorgon ska jag ha en storstädning av rummet och kasta en hel del som jag inte kommer använda längre. Ska även försöka få tag i någon som kan köra för att kasta lite på soptippen. Blir en lagom dagsuppgift.


Avslutar på en bild på min ovanliga middagsblandning =)

1 kommentar:

  1. Yak.. Tur att jag slipper din meny, på tok för mycket fisk för min smak.. Tur att du gillar det iaf =)
    Keep it up!

    SvaraRadera