24 januari 2011

Första dagen avklarad.

Nu är första dagen på arbetet avklarat efter operationen. Det gick skitbra! Jag gick både till och från jobbet så jag känner att jag fått bra med motion idag. Kända mig hyfsat med i matchen med kunderna också trots att jag inte jobbat på över en månad.

Allt funkade bra med maten idag också, har inte varit något tillfälle där jag kännt mig skakig eller liknande vilket har varit skönt. Nu vet jag ju att slutresultat inte kommer första dagen utan att det kommer dröja ett par dagar innan jag märker det riktiga resultatet.
På det stora hela känns det bra och jag har riktigt längtat efter att jobba igen.

Nu blir det snart sovdags då kroppen känner att den slitit idag.


Jag 2007, det är min bit kvar. Vägde ca 105kg där.
Avslutar med en bild på mig från 2007 när jag var i Chicago.




















Godnatt allihopa =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar