26 januari 2011

Första dagen som jag jobbar dagtid.

Började klockan 08.15 idag på jobbet så istället för frukost 8 som jag är van vid så blev det frukost vid halv 7 ungefär...
Får se hur det anpassas under dagen. Igår på eftermiddagen så blev jag tom på energi, då dröjde det för lång tid imellan måltiderna. Lyckligtvis ringde det lite då så jag sprang ned i köket och gjorde mig en halv knäckebrödsmacka som jag tog med mig till skrivbordet. Det är så himla märkligt, efter att ha knaprat i mig den där lilla mackbiten så hade jag ork ända tills rasten då jag åt ytterliggare en mackhalva som gjorde att jag orkade resten av arbetsdagen.

Idag har jag med mig en liten flaska 100% apelsinjuice vid skrivbordet som "nödproviant" för att slippa samma känsla igen. Sen har jag ju som vanligt den numera klassiska lokaflaskan. Har börjat tro att jag utvecklat något beroende för Loka istället för Coca-cola som jag hade innan operationen. Kan säga att jag mår fan så mycket bättre med Lokan.

Mina tre bästa vänner idag.

1 kommentar:

  1. Hoppas du köper 1.5L loka istället för dom små :p
    Dom stora kostar nämligen 1 krona mindre :D

    SvaraRadera