19 januari 2011

Första riktiga dumpningen.

Skyll dig själv idiot!

Ville prova någon annan frukost idag och provade en tallrik yoghurt utan tillsatt socker och en halv knäckebröds macka till. So far so good.
Men jag prövade även att på mackan lägga en halv julskinksskiva och den satte ju fart på de hela kan jag ju säga. Började med smärtor över bröstet som om jag hade dubbel hjärtinfarkt eller liknande för att sedan inse att jag hade ca 15 sekunder på mig att ta mig till toaletten där jag fick spy som magsjuk.
Men när jag hade kräkts upp skinkan så mådde jag hur bra som helst igen. Men det var ingen angenäm upplevelse innan.

Nu ska jag sova tills klockan 10 då jag ska äta mellanmål utan julskinka!


Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

4 kommentarer:

  1. Varför blev de så för kroppen? :O
    full magsäck eller vad?

    SvaraRadera
  2. Nej, julskinkan blev för slarvigt tuggad och blev då för svår för kroppen att bryta ned.

    SvaraRadera
  3. Oh shit :O
    Tugga 36 gånger innan du sväljer. eller vad? :s

    SvaraRadera
  4. Det är de som gäller fast nu på morgonen var jag riktigt trött och då svalde man av vana större tuggor vilket man snabbt får veta att man gjort. xD

    SvaraRadera