18 januari 2011

Taggad som få, imorgon är det dags för nya bilder.

En månad sen sist, ska bli riktigt kul och se vad som har hänt på en månad, om det syns något eller om man blir överraskad.
Visst, jag känner ju och vet att jag har gått ned i vikt, ska bli kul om det syns på bild =).

Blev promenad med lillasyster idag, allt går så mkt enklare med sällskap.

Nu sitter jag här vid datorn och taggar inför morgondagen, givetvis måste jag ta en vägning där på morgonen också för att se om det hänt något. Nu har det ju dock bara gått 3 dagar sen söndagen men man vet ju aldrig ^^


Det är lite problematiskt ändå... Känner mig som en ny människa som tycker det är skitkul när jag märker alla förbättringar. Men samtidigt känner jag mig lite som en fuskare som har opererat mig, det finns väldigt många som har klarat större viktnedgångar utan hjälpmedel.
Nu behövde jag hjälpmedel och jag är stolt över mig själv för att jag vågade bryta de onda banorna jag var i.
Nu är jag där jag är och det är nuet som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar