22 januari 2011

Idag blir man härnösandsbo på nytt!

Idag så ska jag först jobba som publikvärd på Timrå - MODO matchen nere i Timrå. Sen efteråt så blir jag avsläppt i Härnösand iom att jag börjar jobba på måndag igen.
1 April får jag min lägenhet där så tills dess kommer jag bo hemma hos farsan. Det kommer säkert funka det också, allt har sina fördelar. Där har de ju Canal + så jag kan fortfarande följa alla MODOs matcher.

Idag blir det en spännande dag då jag kommer vara resande fot hela dagen så blir det lite speciellt med maten. Jag har gjort såhär att jag har middagen medpackad. Jag har en burk med "Tacosallad", resterna som blev över från middagen igår. Det funkar ju bra att äta kallt också.

Längtar tills på måndag då jag ska börja jobba igen, det är inte kul att vara sjukskriven längre. Man blir så jävla uttråkad.

Nä nu ska jag ta och bära upp min gigantiska väska med allt jag äger och har.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar