17 januari 2011

Nya jeans och motionssim =)

Har köpt en motivering till mig själv idag ^^ Köpte ett par jeans idag som jag kan få på mig men inget jag skulle visa offentligt, de sitter tight över låren och vaderna. MEN om ca 4-5 kg kan jag ha dem utan problem. Så nu har jag äntligen ett klädesplagg som jag kan ha som morot att snart kan jag ha det =)
Var även och motionssimmade idag och precis som jag gjorde förra gången så ökade jag på med 5 längder, den här gången blev det 30 längder. Men nu tror jag har nått limiten för vad jag orkar just nu.
De sista fyra längderna kändes som att simma i sirap och jag var riktigt stolt över mig själv när jag kom i mål =).
MEN JAG GJORDE DE! Imorgon så blir det promenad som står på schemat.

Funderar även på att släpa in träningscykeln som vi har stående ute i snön. Få in den i värmen och se om den är något att ha. Är den det så kanske, kanske, kanske jag ger mig på ett pass på den nu i veckan. Vi börjar med att ta in den, sen tar vi resten då. Den här veckan har jag bestämt mig. Jag ska under de där förbannade 130kg. På söndag när jag väger mig så ska fan i mig vågen börja med 12...

Det enda sättet för mig att ta mig dit på är att göra av med mer energi än vad jag äter. Så röra på sig, äta på fasta tider och inte förslöa mig för mycket är det som gäller.

NU KÖR VI!

1 kommentar:

  1. Klart vågen kommer börja på 12.. ! Du klarar det här =) <3

    SvaraRadera