3 mars 2011

Fråga på!

Jag har hunnit få några frågor både på facebook och här nedan i kommentatorfälten medans jag har bloggat. Tänkte ta tillfället i akt och låta er ställa lite direkta frågor till mig, ni kan ju absolut vara anonyma.
Gör så helt enkelt att ni skriver en kommentar med er fråga i fältet nedan så kommer jag i ett senare inlägg svara på alla frågor.
Tjuvstartar litegrann med att svara på frågor jag har fått ganska nyligt:

FRÅGA:
Vad gör du när du säger att du tränar? Hemmaträning eller?
SVAR:
Jag har fått ett papper med olika övningar som man gör med egna kroppen. Exempel är dips, armhävningar, benböj och utfall. Just nu gör jag inte fler än vad jag klarar av och när det här programmet blir för enkelt för mig så kommer jag att få ett nytt.
FRÅGA:
Hade du ”tränat” mycket på att äta långsamt innan operationen?
SVAR:
Jag försökte tänka på att äta långsamt innan operationen men oftast gick det inte så bra då jag var van att tömma tallriken två ggr på under 10 minuter. Däremot så när jag var nyopererad så tog jag tid med mobilen för att se att jag åt tillräckligt långsamt. Det gör jag inte just nu men om jag äter för snabbt så blir jag illamående och får ont över bröstet. Ingen trevlig känsla så man vänjer sig ganska snabbt att tugga långsamt.
Gammal bild från min student. Vet inte vad min matchvikt låg på där.

5 kommentarer:

  1. ja ställer inte denna fråga för att vara jävlig och du får ta bort frågan innan nån ser och svara ''X: Ja'' eller ''X: Nej'' på den men...

    när du var som störst, nådde du ner till lilleman eller såg honom eller inte?

    bra jobbat iafl!

    SvaraRadera
  2. Det var svårt att skicka kommentarer igår kväll. Försöker nu.
    Är det många som tycker att du fuskar?
    Vad har varit svårast?
    Vad är din målvikt
    Anna K

    SvaraRadera
  3. Har för mig att du skrivit om en kokbok, hittar inte det inlägget. Vart köper jag den

    SvaraRadera
  4. Du är modig som lämnar ut dig själv så mycket. Skulle jag aldrig vågat. Har du alltid varit tjock?
    Var det någon som reagerade under din uppväxt, skloa, föräldrar, sjukvård?
    Anders (som inte är tjock men blev intresserad efter ditt reportage)

    SvaraRadera
  5. Tror du att du klarat att gå ner i vikt utan operation om du fått stöd från din omgivning?
    Du är grym,
    Carro

    SvaraRadera