4 mars 2011

Äntligen Fredag

Sitter på jobbet nu, har just börjat. Var som sagt och lirade handboll igår, det var riktigt rolig. Dock så måste jag lära mig att springa mer. Det är tragiskt nog inte orken som tar slut. Det är vanan att inte orka. Sitter helt i huvudet. Ska skaffa mig ett par riktiga skor att ha tills nästa vecka så kan jag inte skylla på det i alla fall.
Sen kan jag nog konstatera att jag inte har missat något då jag inte lirade handboll som liten. Jag hade inte blivit handbollsproffs ändå. Har absolut noll bollkänsla men 100% spelglädje istället.
Sen har jag lite svårt för reglarna, som stor kille är jag ju rädd att göra illa de andra men ändå så spelar jag fysiskt. Vet inte riktigt vart gränsen går och om jag har en speciell gräns motför de andra.

Men satan vad roligt det är att röra på sig igen.

Nu är det dags att fortsätta jobba igen.
Hörs hårdrock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar