10 april 2011

10 april, Söndagsvägning

Så var det dags igen, söndagsvägningen. Det var skönt att sova ut idag så inlägget har inte publicerats förrän nu.
Dagens vikt stannade på 110,9kg. En total viktnedgång på 41,8kg. Livet fortsätter i rätt riktning.

Nästa veckas mål är helt klart att ta sig under 110kg. Det skulle vara fantastiskt härligt att få se de sifforna på vågen.
Jag börjar även nu inse att det är dags att skriva ut grovskissen på min tatuering så min plastmamma kan ta och rita i ordning den som jag víll ha den. När jag är under 100. Då blir det av. Min belöning till mig själv.
Inte allt för länge kvar nu. Inte i min värld iaf. 9 dagar tills nya bilder. Har bara gått ned 6kg sen förra bilden så förvänta er inga mirakelskillnader. =)
Nu ska jag äta frukost och njuta av att jag besegrade vågen även denna vecka..

2 kommentarer:

  1. Galet bra! Hinner huden med?
    Anna K

    SvaraRadera
  2. Inte fullständigt men bättre än förväntat =)

    SvaraRadera