8 april 2011

Härliga fredag.

Vilken härlig ledig dag jag har haft. Redan imorse klev jag upp vid klockan 7 och tog en promenad med hunden som jag är hundvakt åt =). Sen efter det så hade jag bokat tvätttid så nu på förmiddagen gjorde jag bort ALL tvätt vilket känns hur skönt som helst.
Vid lunch kom Victor och åt med mig innan han började jobba. Efteråt så tog jag en lååång promenad med hunden som var hur härligt som helst.
När jag kom tillbaka så gjorde jag en liten garderobsstädning medans jag såg på Stockholm Båstad, fan vilken bra serie!
Nu har jag nyss duschat och fixat till mig, har inget planerat idag men kändes skönt att fräscha upp sig ordentligt ändå. Måste köpa rakhyvlar, min 13års mustasch börjar seriöst gå till överstyr nu...
Nu sitter jag och tar det lugnt innan jag ska gå en promenad med hunden igen innan jag ska äta middag och se på hockeyn =) Härligt värre.

Idag gäller det, allt eller inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar