20 april 2011

Svar på era frågor!

Anonym sa...
Om du skulle måsta välja mellan att vara Hårfrisör, rörmokare eller barnmorska för resten av ditt liv. vilket jobb skulle du välja? Kram
SVAR: Jag skulle nog välja barnmorska då jag tycker om att jobba med människor och har verkligen noll tålamod för att skruva. Att någon ens skulle släppa mig nära sitt hår har jag väldigt svårt och tro ;)

Anonym sa...
Finns det stunder du ångrat operationen och vill kasta dig över en pizza?
SVAR: Senast idag kom jag på mig själv med att tänka tanken att det skulle vara gott med en pizza, sen kommer jag ihåg att jag inte längre kan. Men ångra mig det har jag aldrig gjort, jag har fått så mycket annat som mina pizzaorgier inte kunnat ge mig.

Anonym sa...
Finns det människor som behandlar dig anorlunda nu när du gått ner i vikt?
tjock Anna :)
SVAR: Det vet jag inte än faktiskt. Klart att människor behandlar mig annorlunda i benämningen att de frågar om att jag ska med på fysiska aktiveteter osv då de vet att jag gärna vill nu när jag klarar av de. Men hittils så har jag inte mött några andra förändringar men då ska man komma ihåg att jag fortfarande är en ganska stadig bit =)

Anonym sa...
Ska du plugga klart eller har vi tappat dig för alltid? snyft ;-)
SVAR: Min magkänsla säger mig att ni har tappat mig för alltid även om jag hemskt gärna skulle vilja avsluta de jag påbörjat. Skulle tro att vem du än är så är du färdig innan jag börjar igen iaf. =)

Anonym sa...
När kommer du till Övik rå?
SVAR: Jag vet faktiskt inte, jag måste ta och planera in när jag får mitt schema så jag tar mig upp någon helg, har inte varit upp sen julas så det börjar bli dags.

Anonym sa...
Vid GBP-operation får många patienter komplikationen med att huden ej hinner med och det blir sedan överflödig hud. Är detta något du råkat ut för och är det isf något du skulle vilja åtgärda i framtiden?
SVAR: Jag märker att huden inte hängt med fullt ut på vissa ställen men samtidigt märker jag att den drar ihop sig ganska bra också. Det är för tidigt att säga om jag behöver en operation i framtiden, jag har på min sida att jag är så pass ung att huden anpassar sig bättre. 

Anonym sa...
Vad äter du till middag?
SVAR: Idag så åt jag en Subwaymacka, då jag inte orkar en hel halva så åt jag lite bröd och innehållet. Passar mig bra när man kan äta ute och ändå bli mätt på bara 35:-. Tycker det känns jobbigt ibland att beställa något för 80:- sen bara äta en tredjedel typ.

Anonym sa...
Fick du välja sjukhus inom västernorrland?
Sundsvall verkar vara så dåliga funderar om man kan byta sjukhus..
SVAR: Jag älskar Sundsvalls sjukhus, i alla debatter med brist på info m.m så har jag blivit behandlad toppen. Jag har fått svar på alla mina frågor, de viktiga har varit att faktiskt ställa frågorna och de har bistått bra med resurser så jag har inget dåligt alls att säga om dem.
Men som svar på din fråga, nej jag fick inte välja sjukhus.

Anonym sa...
Vem tränar Modohockey nästa säsong?
SVAR: Jag tror att det blir en NHL-coach däremot skulle jag inte tycka illa om Challe och Andreas fick vara kvar. 

Anonym sa...
Är det något du fått ångra att du varit öppet ärlig med på bloggen?
Marcus
SVAR: Nej jag tror att det är just för att jag varit så öppen ärlig som jag sluppit ångra saker och ting. Om jag skämdes mer för de jag gjorde och försökte smyga om de så skulle jag skämmas mer om jag blev ertappad med att ta ett snedsteg ibland.

Anonym sa...
Kommer du att träna vårt innebandylag igen?
SVAR: Jag skulle jättegärna träna er i innebandy igen men då jag bor i Härnösand så har jag svårt att se de hända. När jag eventuellt blir Öviksbo igen så kommer ni vara så pass bra att mina kunskaper inte räcker till. Men jag skulle garanterat kunna hejja på er ändå från läktaren =)

Anonym sa...
Har du köpt gardiner ännu?
//Mamma :)
SVAR: Nej jag har inte köpt gardiner än men de kommer att bli gjort under påskhelgen.

TACK FÖR ALLA ERA FRÅGOR, HAR VARIT JÄTTEKUL ATT SÅ MÅNGA VISAT INTRESSE!

2 kommentarer:

  1. Bra min son:D Att leva utan gardiner måste vara en av de största synderna.. Och ja jag ska sluta larva mig nu. God natt

    SvaraRadera
  2. Vad kul det är att följa din viktresa och nya livsstil. Bra gjort! :) Om en dryg vecka är det dags för mig att bestiga operationsbordet och det känns tryggt att läsa om din erfarenheter och att allt gått så bra :) Tack för en fin blogg!

    Pernilla

    SvaraRadera