23 april 2011

Sommartider...

Fan vad underbart allt kan vara....
Det är tanken som går igenom mitt huvud när jag sitter här på lördagsmorgonen och lyssnar på Gyllene Tider samtidigt som jag ser hur vädret förbereder sig för en perfekt dag.
Jag har tränat dåligt den här veckan, blev en sväng på gymmet där jag bara tränade styrka då jag misstänkte att jag hade feber. I övrigt så har det inte blivit något speciellt i träningsväg så imorgon när det är dags för en ny vägning så skulle jag bli otroligt förvånad om vågen visade något resultat att hurra över. Jag är ledig från jobbet nu under påsken, så på måndag då jag har sista lediga dagen så ska jag försöka ta mig iväg och köra ett träningspass men fram tills dess så blir det lugnt.
Igår var jag ut med några vänner, var lite drag ute på krogen men vi hade kul.
Det jag helst skulle vilja göra nu är att lägga mig ute i gräset med en iskall öl. Skulle inte vara helt fel. 
Men det får bli senare. Nu ska jag bara ta det chill känner jag. Plocka lite här hemma, äta lunch om en timme.
Återigen.. Fan vad underbart allt kan vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar